طلب بخشش از دیگران Ask forgiveness from others

طلب بخشش از دیگران Ask forgiveness from others

قسمت دوم
با این تکنیک به راحتی طلب بخشش کنیم و زندگی بدون عذاب وجدان و سرزنش خودمان را تجربه کنیم
- با طلب بخشش، آرامش و رهایی را به خودمان هدیه بدهیم
- با طلب بخشش، نور و عشق را در زندگی خودمان و دیگران جاری کنیم



پیشنهاد من:
برای تغییر و تحولات عظیم در زندگیت
اولین قدم: میتونی با لینک زیر عضو کانال بشی و از آموزشهای رایگان استفاده کنی و به آگاهی برسی
https://youtube.com/channel/UCMTskBIkTiJXbWT4FJlqxwg
در بازی زندگی
فرمول بازی را یاد میگیریم
ومتوجه رازهایی میشیم
که باید از کودکی یاد می‌گرفتیم
مهارت های زندگی،تعیین هدف
برنامه ریزی صحیح
و رسیدن به خود عشق ورزی و عزت نفس
هدیه من دراینستا گرام بازی زندگی:
@baaziezendegi
🌹توضیح کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
🌹الگوی رفتار صحیح با دیگران
🌹و....
هدیه من در کانال تلگرام بازی زندگی:
https://t.me/joinchat/AAAAAESkknnbRManeSfrlA
هدیه من:
🌹 صفر تا صد آموزش بصورت فایلهای صوتی
🌹من دوست داشتنی «عزت نفس»
🌹راز ثروتمندان
🌹صلح با درون
🌹 پاکسازی هوٱپونوپونو
🌹نورخواری
🌹 مراقبه

تکنیک های رهایی از عذاب وجدانرهایی از عذاب وجدانچگونه از عذاب وجدان رها شویم

Post a Comment

0 Comments